Ύλη & Οδηγίες για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών 2021 – 2022

Οδηγίες για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο 2021 – 2022

Ύλη & Οδηγίες Γεωγραφίας Γυμνασίων 2021 – 2022

Ύλη & Οδηγίες Φυσικής Λυκείου 2021 – 2022

Υλη & Οδηγίες Χημείας Α Λυκείου 2021-2022

Υλη & Οδηγίες Χημείας Β Λυκείου 2021-2022

Υλη & Οδηγίες Χημείας Γ Λυκείου 2021-2022

Υλη & Οδηγίες Βιολογίας Α Λυκείου 2021-2022

Υλη & Οδηγίες Βιολογίας Β Λυκείου 2021-2022

Υλη & Οδηγίες Βιολογίας Γ Λυκείου 2021-2022

Υλη & Οδηγίες ΕΠΑΛ 2021-22

Ύλη Πανελλαδικών 2022

ΥΛΗ Α Β ΓΕΛ 2021-22

 

Βοήθεια στο Σπίτι 24/7

Πως μπορούμε να παρακολουθούμε την κατάσταση της υγείας ενός ηλικιωμένου 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα; Πώς μπορούμε να μετρήσουμε το επίπεδο του Ο2 στο αίμα; Πώς να υπενθυμίζουμε τον ηλικιωμένο να παίρνει τα χάπια του; Πώς να ελέγχουμε τον χώρο του για την περίπτωση φωτιάς και τέλος πώς μπορεί να μας ειδοποιήσει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης με το πάτημα ενός κουμπιού;

Τη λύση στο παραπάνω ερώτημα προσπάθησαν να δώσουν δύο μαθήτριες του Γυμνασίου Φωτολίβους Δράμας υπό την καθοδήγηση του υπευθύνου του ΕΚΦΕ Δράμας. Η εργασία τους κατατάχθηκε στην 5η θέση του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM ?Generation Next?.

Βοήθεια στο σπίτι (η εργασία των μαθητριών)

 

 

Σύστημα διαχείρισης ποιότητας αέρα σε σχολική τάξη

Οι σχολικές αίθουσες συχνά λειτουργούν με 27 μαθητές και έναν εκπαιδευτικό. Τον χειμώνα που επικρατούν χαμηλές θερμοκρασίες, ειδικά στην Βόρεια Ελλάδα, και τα παράθυρα είναι κλειστά, ποια είναι τα επίπεδα του διοξειδίου του άνθρακα;

Τη λύση στο παραπάνω ερώτημα προσπάθησαν να δώσουν τρεις μαθητές του 6ου Γυμνασίου Δράμας υπό την καθοδήγηση του υπευθύνου του ΕΚΦΕ Δράμας. Η εργασία τους βραβεύτηκε με το τρίτο βραβείο του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM “Generation Next”.

Σύστημα διαχείρισης ποιότητας αέρα σε σχολική τάξη

Το 3ο βραβείο στον τρίτο πανελλήνιο διαγωνισμό «Next Generation» σε τρεις μαθητές του 6ου Γυμνασίου Δράμας